Klachtenprocedure
Het KAD vindt de tevredenheid van haar relaties erg belangrijk en werkt continu aan de kwaliteit van haar dienstverlening en producten. Bent u niet 100% tevreden of wilt u een klacht melden, dan kunt u dit op de volgende manieren aan het KAD doorgeven:
- Digitaal via het contactformulier op de website. Vermeld duidelijk dat het een klacht betreft.
- Telefonisch via telefoonnummer (0317) 41 96 60.
- Schriftelijk door het klachtenformulier te downloaden. Het ingevulde formulier kunt u opsturen naar: Kennis- en Adviescentrum Dierplagen t.a.v. Klachtafhandeling, Postbus 350, 6700 AJ Wageningen.
- U kunt het ingevulde klachtenformulier ook inscannen en opsturen aan info@kad.nl. Vermeld bij het onderwerp dat het een klacht betreft.
Zodra uw melding is verwerkt ontvangt u via e-mail een ontvangstbevestiging. Eén van onze medewerkers neemt binnen vijf werkdagen telefonisch of per e-mail contact met u op om uw klacht te bespreken. Indien uw klacht zonder aanvullend onderzoek beantwoord kan worden, dan wordt u hierover tijdens dit contact geïnformeerd.
Is uw klacht te complex om binnen vijf werkdagen volledig uit te zoeken of op te lossen, dan ontvangt u een bericht met informatie over wie de klacht in behandeling heeft en de verwachte afhandeldatum.